Imorgon är det fredag!

Jag måste verkligen se till att antingen lära mej klockan och passa tider eller att ställa alarm till ALLT jag gör. Missade innebandyn idag för jag inte hade koll på tiden. Sen kan det bero lite på att jag fick massage och var lite mör i både kroppen och huvudet, men det hör inte till saken. Den där förbannade dyskalkelin alltså.

Hämtade ut ekonomistyrningstentan idag, katastrof. Jag hade genom tre dagars intensivt plugg lyckats MINSKA med två poäng jämfört med förra försöket!

På plussidan för dagen finns att B-uppsatsen är klar och inlämnad, inget mer stress över den mer! Jag och Pettersson firade med en varsin semla på kringlan, väldigt gott. (Men också ännu en anledning till att det var dumt att missa träningen. Såg bilder från i somras och jag var uppenbart smalare då.) Sen var jag ju som sagt på massage, Thomas ställde upp på att plåga mej och mina muskelknutar i en timme. Det känns grymt bra i ryggen nu, mjukt och avslappnat.

Imorgon bär det av till Mariefred. Ska bli skönt att komma bort ett litet tag från Hyttan. Nu är det ju så att jag åker på praktik nästa helg, men det var länge sedan jag lämnade Hällefors kommun och det började bli dags. Dessutom ska jag ju ha katten hos mamma och pappa under praktiken, så det fungerade bättre logistikmässigt att ta honom nu. 

Köpte en bit bredsjö blå i skolan idag, jag funderar på att smaka lite på den till CSI med en mugg te till. 
Myselipys-pyilys!

Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0