Allt som är ditt

Skapar en ny spellista på spotify, med massa bra pop. Då menar jag bra pop, alternativ och indie, inte sånt skräp dom spelar på reklamradiokanalerna. Massa svenskt och ett par klassiker. Typ Heaven knows I'm miserable now.

Har suttit en och en halv evighet med ett exceldokument och fört in femtioelva hastigt nedsktivna sökmatriser. Tabeller över databassökningar alltså, för er som inte går på Uni. Det är sinnessjukt jobbigt iallafall.
Men nu är jag klar!

Ikväll blir det städning, diskning och ett pirogbak, man måste ju träna på hemmafruandet.
Eventuellt klär jag mej passande för rollen... (a)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ingen Kent?

2011-02-04 @ 18:14:40
Postat av: pixii

Nu är ju en spotify-lista en sk working progress i min värld, så det kommer nog lite Kent också.

2011-02-04 @ 18:20:03
Postat av: Anonym

Fast Kent är ju faktiskt egentligen inte Pop kom jag på.. :)

2011-02-04 @ 22:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0