vänner och jag

Jag har en vän, en underbar och trofast vän. Som en hund, svek jag dej igen. Jag svek mej själv.

Kent – Taxmannen

Jag vet att du inte gillar KENT. Men just den här textraden har träffat mej hårt. För jag vet, fast jag inte får säga jag vet, att jag har svikit dej. Om jag kunde göra det ogjort så skulle jag. ♥

***

En annan vän har jag svårt att förstå mej på för tillfället.
Varför vill man gnugga in att man mår så mycket bättre än nån annan? Verkligen påpeka det konstant.
Jag var glad att det gick bra, att kärleken hade kommit osv. Men nu orkar jag knappt känna nån slags medkänsla, och det i sig gör mej ännu mer ledsen. För jag vill inte vara en elak, känslokall människa.

Till råga på allt så är jag mer kluven än någonsin, men det ska nog lösa sig. Hoppas jag.

Ska också passa på att gratta världens bästa Joss som fått egen lägenhet OCH ett jobb! Grattis gumman, allt löser sig tillslut precis som jag sagt. Love you! ♥

Puss!

Kommentarer
Postat av: joss

tack gumman <3 ska snart dra i iväg gåendes till jobbet. Och du har inte svikit mig. och nej kent är inte min stil <3 heeh

2010-05-31 @ 07:05:12
URL: http://jossdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0