lyx och träning

En lång dag redan. (klockan är nu halv fem) 
Vaknade vid halv sju och gick till skolan vid åtta. Kvart över började vi med att disskutera ostar och viner. Hantverk med ostvagn stod det på schemat, låter jättetrist men va fruktansvärt lärorikt och kul. (och gott!)
Det lär ju inte vara alla utbildningar som innefattar att sitta och ÄTA och DRICKA så gott som vi gör.

Igår tex så hade vi drink- och barkunskap. Alla fick prova på att stå i baren och blanda och sen såklart prova lite. Typ, doppa ett sugrör, sätta tummen på änden och sen stoppa i munnen. Men ändå, sitta och prova drinkar och cocktails innan lunch känns liiiite fel. Lite alkisvarning där :p

Ikväll ska jag ha middag med tjejorna, fajitas och riesling, sen har jag gjort lite negerbollar. För, man kan inte ha tjejkväll utan choklad! Haha.

Har precis ätit sen lunch/tidig middag för jag ska iväg och träna step-up med Evelina. Jag är superduktig på att träna, va på gymmet igår och ska på innebandy imorrn och ev på lördag. Jag satsar verkligen, men det känns bra, för jag är mycket piggare än innan och kan unna mej lite gott ibland utan att må dåligt över det. It's a win-win situation baby!

Nu ska jag leta reda på lite kläder, för Evelina kommer snart så vi ska gå till träningen.
Ha det bra allihopa!

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0