på fastlandet igen

Är på fastlandet över veckan. Hos mamma och pappa. Inget har ändrats här, verkligen ingenting. Staden har sin sakta lunk och alla ser exakt likadana ut. Fatta att det är skönt att slippa bo hår längre :P

Iofs så är Grinda ingen världsmetropol heller, vi har inte ens rinnande vatten i lägenheten. Men det är mysigt iallafall. :)
Ska jobba på söndag igen så jag tar en båt på lördag, vilket innebär inget partajande på lör. (och Jossan, jag vet att det suger, men jag hinner inte ta en båt på söndagen)
Nu blir det det snart mat med familjen, färskpotatis, sallad och grillad korv. :)
Inte lika fantastiskt som osten jag bjöd på igår, stannade förbi hos Androuet på Nybrogatan och köpte lite gott. En bit Bleu de Causess, en Laguiole och en getost som hette Macônnais. Supergott, särskilt med laguiolen och en lätt ekad chardonnay från Australien, helt perfekt kombo!
Jag är fett stolt över det^^
Life is good atm.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0