2010

tvåtusentio, tjugohundratio, -10, -010?
ett nytt år med nya möjligheter.
jag har lite problem med hur jag ska säga det, känns inte okej att säga "tio". jag vill ha en nolla framför; "noll-tio". haha.

iallafall.. nyårslöften:
*Bli extremt mycket bättre med min ekonomi. Att vara pank in i halva månaden är inte okej, hur tråkigt man än kan ha emellanåt.
*Bli en bättre vän och medmänniska. Jag måste tänka mej mer för vad jag säger och vem jag säger det till. Tänka på att det jag gör kan såra andra.
*Bli bättre på att plugga. Det känns väldigt basic, men jag är så förbannat bekväm emellanåt.

Det ska handla om att ta hand om sig själv och andra. Att se längre än sina egna behov.
Jag ska våga mer, ta för mej mer, ta hand om mej själv mer. Fysiskt och psykiskt.

Oavsett så ska jag se till att det här åter blir det bästa hittills. Mer fester, mer vänner, mer kärlek, mer glädje.

2010 FTW!

Puss*


Kommentarer
Postat av: jossan

2LAX10

2010-01-06 @ 17:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0