Twisted

Ibland undrar jag hur min hjärna fungerar.

Om någon skulle visa sig intresserad och faktiskt hör av sig, och kommer med komplimanger som är ärliga. Om det skulle dyka upp en sådan blir jag totalt ointresserad. Även om jag vart nyfiken från början. Allt intresse bara självdör. Jag känner mej kvävd och obekväm.

Men om det å andra sidan skulle komma någon som jag är intresserad av, men som inte hör av sig. Som dissar mej dagar i sträck och som egentligen är ett as som behandlar mej som skit. Då jävlar blir jag den som hör av mig. Skickar sms och dyl.

Om du älskar mej kommer jag lämna dej och om du lämnar mej kommer jag älska dej.

Alltid!
Jag fattar inte.
Snälla, fina, underbara på alla sätt killar ger mig inget. Det är mysigt, men jag gillar inte mys, inte så iaf. Det är ju lite stört att jag kräver någon som är på gränsen till elak för att vara nöjd. Helst över gränsen.

Känner att jag skulle vara ett jätteintressant fall för någon som gör psykoanalyser. Nej, skämt åsido, men ibland börjar man ju undra lite vad det är som är fel på en.
Det måste vara den där lite dark and twisted sidan av mig som jag älskar att jag har... (a)

Puss

Kommentarer
Postat av: Crockett

Psykologi på hög nivå detta. Som jag har sagt så kan detta bero på att attraktion inte är ett val utan undermedveten reaktion som händer i oss.

Visar sig en kille för nyfiken och visar på tok för mycket intresse så betyder det i regel att han är svag (inget ont menat om dig) Det är inställningar som sitter i sen stenåldern typ. Då det var riktigt farligt att ha en svag man, då faror lurade överallt för dig. Kvinnorna skulle skyddas liksom.

Idag är det inte samma grej, men inställningarna sitter kvar.

2011-01-01 @ 15:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0