Träning är bra för själen!

Innebandyn var grym!
Att avreagera sig genom något konstruktivt är tusen gånger bättre än att bara sitta och pyra.
Jag kämpade, försökte gå på kropp och sprang in i killen jag numera kallar "väggen" Wallin. Frontalkrock som resulterade i att jag flög ner på golvet med händerna före på gymnastikhallsgolvet, vilket ledde till bränmärken på mina händer. Men det gör inget, endorfin-highen blockerade den mesta smärtan, och nu är det rätt chill med.
Jag tyckte jag hade ett par bra målchanser, men det kan ju vara att jag så gärna vill att det ska vara så art jag inbillar mej :P

Efter fick jag lite perspektiv och stöd av en polare. Tack igen! Det är värt guld.

Kom även på den brillianta idén att jag ska göra müslibars att knapra på efter träningen, då man är sugen på nåt men inte pallar laga mat. :)
Det blir ett experiment, men jag har höga förhoppningar.

Nu kanske det beror på att jag är sprängfylld med endorfiner, men det känns bra idag, riktigt bra!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0