Tech Noir

Kallt som fan. Minst tre decimeter snö i trasiga converse. Sidecut och snedlugg.
Och svart, svart, svart. Plus en underbar korsett och sjukt bra sällskap. Cosmopolitans och dry martini.
Agonizer, eller var det agonize? Hård synth, massa bas. Södermälarstrand. Tech Noir. Det var min juldag.
Och den var grym!

Fick klä mej i korsett. Fick dansa tills fötterna inte orkade mer. Fick se människor jag aldrig sett förut. Som jag antagligen aldrig kommer se igen. Underbara omväxling!
Jag fick dricka öl, jag fick hångla. Med flera stycken. Iaf två, en tjej och en söt synthkille.
Jag fick ett telefonnummer och ett namn. Fler pussar. Ett par sms.
Åkte tunnelbana till Liljeholmen. Åt falafel och skrattade när Carro drygade som fan mot invandrarkillarna. "Jag pratar inte med främlingar!"
Gick i den djupa snön till Hägerstensåsen. Berättade massa skit som hänt. Och annan skit som skulle kunna hända. Jag har saknat att umgås. Saknat att kunna vara ute efter kl 23 och kunna se människor, att kunna köpa mat! Helt otroligt.

Dagen efter sov vi ganska länge. Gick och handlade på Coop och åt världens lyxigaste frukost. Bröd, kallrökt lax, avacado, paprika, gurka, gräddfil, störrom, te, tranbärsdryck. Jättegott och jättemysigt.
Måste göras om snart!

Nu är det bara nyår som måste fixas. Mer fest åt folket!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Crockett

Wooooooooow Woooooow ;)

2010-12-27 @ 22:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0