sjuk

Är fortfarande tok-förkyld, snorar och hostar och känner mej allmänt übersexig. Vaknade inatt av att luftrören slemmat igen och jag var tvungen att hosta tills jag typ dog.

Det kommer gå åt helvete med tentorna eftersom jag inte pluggat ett skit, pga ren lathet. Men jag ska dit ock kolla lite iaf, försöka göra en del. Man vet ju aldrig, jag kan ju få en akut personlighetsförändring som gör att jag blir ett mattesnille.

Pratade med mami i telefonen i en timme, ventilerade och kollade läget. Det känns så bra att vi kan prata, för det var verkligen inte så när jag bodde hemma. Det är iaf mycket bättre att ha mamma/kompis istället för mamma/dödsfiende, som det var i tonåren. Ska verkligen bli kul att komma hem i jul och bara umgås  med familjen!
Och så ska jag och syster yster träna på att uppfatta när vi blir raggade på, förslagsvis på en krog eller klubb.

Jag har iaf vart lite duktig idag och kokat risgrynsgröt för typ två veckor framöver. Gott!

Det blir ju bara bättre och bättre känns det som :)
När hostan går över förstås.

Puss!

Kommentarer
Postat av: madde

ja saknar dej massor! men i jul blir de kul (fint rim) och då ksa vi fan lära oss va folket vill..

2010-12-08 @ 11:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0