massa skolrelaterat

Skittentan är avklarad. Jag tror jag gick först av alla, dvs så snart man fick, en timme efter starten på sekunden. Jag gjorde ett försök på alla fyra frågor, räknade lite och kämpade på det jag trodde jag hade ett hum om. Men såhär i efterhand tror jag inte det räcker till de tjugo poäng som krävs för ett G.

Igår kväll satt jag och letade bryggerier i sverige som verkade intressanta. Jag hittade några stycken som jag mailade angående praktiken, kollade om de var intresserade av att ta in en praktikant.
Idag hade jag ett svar från Oppigårds, som är ett microbryggeri i Hedemora. Jag har druckit deras öl både i skolan och privat, och jag gillar de sorter jag testat. Vi får se hur det går, annars har jag ju ett par alternativ till. Men det vore så kul att lära sig mer om bryggningen av öl.

Ikväll blir det tentafest/födelsedagskrök. Ska dricka vin och ha det fiiin(t).

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0