Malin fixar

Frisör Malin har öppet igen, tydligen. Har färgat Maddes hår en mörk chokladton. Har klippt Jossan så jävla snyggt, även om det kanske blev lite kort. Det är väldigt synth och androgynt, och sinnebilden av awesomeness!
Sen blekte jag mammas hår, fett fail. Ser lite ut som halm, eller Gustav Vasas peruk. Ska fixa det idag, färga med nån brun färg. Men eftersom hon inte fattar vad jag menar när jag säger att det inte får vara några blåa toner i, för att undvika att håret ska se grönt ut, får jag hjälpa henne. Malin fixar.

Ska in till Strängnäs och fika idag. Och hitta en bra julklapp till favvokusinen William.

Ikväll ska jag, mamma och kissen till veterinären. Han ska få sina sprutor och så ska vi knipsa honom. Det blir min julklapp till honom. Han får ingen mer mat eller vatten idag, veterinärens order. Får se hur han mår efter ingreppen, han ska ju sövas och allt. Lillekitten.

Puss!




Kommentarer
Postat av: liten

jag har klippt tokkort ! Undercut på båda sidor och kort, graderat i bak ! bara en stor lugg kvar typ haha :D men ballt är de ;)

2010-12-30 @ 00:41:27
URL: http://evelinagunnahr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0