hemmafru

Idag har jag vart en riktig hemmafru, bortsett frånatt jag inte har en man då.
Jag har bakat små frallor med kummin och linfrön som blev above and beyond any expectations. Kokat pepparkakskola som snart ska skäras upp och slås in i papper. Jag har tagit itu med det enorma diskberget som bara har gnagt på mitt samvete. Jag ska laga nån slags middag och sen läsa lite i kurslitteraturen som förberedelse för imorrn, nån gång ska ju vara den första.
Jag känner mej på topp idag trots snuva och dödsrosselhosta. Ännu bättre blir det ju när jag tänker att brödet kostade mej max en tia totalt! för sexton frallor! Jag får ta och göra det även i framtiden, så sparar jag pengar som kan läggar på Toscanaresan i sommar. :)

Musikhjälpen har dragit igång och det är dags att önska musik för att stödja radiohjälpen i deras kamp mot trafficking och handel med barn. Ett ynka sms kan rädda massor med barn!
Så nu ska jag skriva ner hur du gör, för du vill väl hjälpa till?

Skriv summan du vill skänka, 50, 100 eller 200kr.
Gör ett mellanslag.
Skriv vilken låt du vill höra.
Lägg till en motivering, varför du vill höra den låten.
Skicka till 72999

Komigen nu! det är för en bra sak och det lär ju öka på karman en bra bit ;)

Puss på alla välgörare!

Kommentarer
Postat av: madde

jag känner mig sjukt duktig som inte köpt bröd på as länge! förutom rostbröd men de räknas inte... och har slutat köpa massa kaffe hela tiden! har fan sparat minst 500 spänn på de... extremt stolt faktiskt. kraaam

snart ses vi!

2010-12-14 @ 00:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0