torsdag

Torsdag igen.
Jag borde plugga, men kan inte koncentrera mej.
Jag kommer hela tiden på annat att göra, typ, farmville på face book, msn, massage, äta kakor osv…

Har tenta på måndag.
Skriftlig på vinländer, druvsorter, regler och lagar, etiketter och tillverkning.
Sedan är det tenta i provningsmetodik, dvs. hur man gör för att prova vin och sprit.
Vi ska prova, försöka hitta dofter och smaker och gissa vilken druva det är och från vilket land vinet kommer!
Fick ju inte direkt mindre panik när jag hörde att ca 70 % failade förra året…

Iallafall..
Har nog fortfarande inte lyckats komma på hur och vad jag känner för S.
Det känns bara mer och mer komplicerat. Jag tror iofs att det kommer lösa sig så småningom. Det brukar det göra. Känslorna kommer visa sin rätta sida och jag kommer veta vad jag ska göra. Bra.

Så hoppar vi snabbt fram till idag.
Föreläsningar och sapere övningar hela dagen, till 14.00 iaf.
Hem, ICA, face book, massage av GiGi
(som verkligen är världens bästa sambo, hon älskar att diska och är asbra på att massera).
Sen gjorde vi pannkakor med sylt och grädde till middag. Lite mer face book, bilddagboken mfl.

Laddar för tillfället för innebandyn om en halvtimme. Ska bli skönt att träna lite.
Jag har nämligen en tendens att inte kunna plugga koncentrerat om jag inte äter på något, kortfattat, jag kommer bli tjock om jag inte tränar.

Ska byta om nu. Ska försöka skriva mer senare, när jag får tid.
Jag lämnar er så länge med en fin textrad…

“If I am to go. Then in my heart you’ll grow. And that’s where you’ll belong”
Oasis – I’m Outta Time

puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0