tack <3:at

Ska börja med att tacka för den fina stylingen av bloggen, det behövdes en förändring även om jag gillade det gamla också. :)
Men när man själv har förändrats så mycket måste bloggen följa med, det bara är så.
Så tack Joss, för bloggen och för tipsen med katten och lådan...

Idag är jag en trött människa, för jag var uppe halva natten och pott-tränade katten, har en låda som ser ut som en igloo med lucka, så jag har tryckt in katten genom luckan ett antal gånger under natten. Han har smitit ut, sen har jag tryckt in honom igen. Men nu verkar han förstå att det går att putta på den så man kan gå på toa. Asbra, för jag slipper ha sand överallt.

Hämtade ut min tenta i marknadsföring idag och blev glatt överaskad, 2p ifrån VG! Helt otroligt med tanke på att debutant var samma vecka och jag knappt ätit eller sovit på flera dager, än mindre pluggat! Så jag är glad och väldigt nöjd med mej själv :D

Måste plugga affärsredovisning idag, funderar på att brygga en kanna te, skära upp en liten bit kaka, ta en satsumas och sätta mej i schäslongen och läsa, det behövs. Men först måste jag dammsuga rummet, katten är nämligen inte svart längre, han är grå...

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0