sjuk

Jag är sjuk.

Väldigt olägligt då jag måste plugga massor och för jag får besök i helgen!

Det lutar åt att det utvecklas till en förkylning liknande den jag hade i våras. Sängliggande, utslagen, ynklig till tusen. Då hade jag iaf en ljuspunkt i mitt liv, jag hade nån som ville vara med mej ändå och som tog hand om mej. Som höll om mej när jag frös och som tyckte jag var fin, trots hosta som kunnat få lungorna att lossna, feber och en snorig näsa.
Varför kan jag inte få vara världens sjukaste människa igen? Jag vill bara ha nån som finns här och kollar på kassa topmodel repriser för att jag vill det, utan att ens kommentera...

Fan vad jag hatar att jag saknar dej.

Ska göra lite soppa eller bara buljong. Något varmt iaf.

Krya på mej.

puss

Kommentarer
Postat av: jossan

du får krama på lilla katten (:

krya på dig sis <3



(dock lite komiskt att alla tre systrarna är sjuka samtidigt)

2010-10-19 @ 21:42:39
Postat av: joss

Jossan det är något som går. jag har vart nere precis innan malin också ännu inte helt hundra. lite svullen i halsen än. men inte så farligt.



Feberfrossa,förkylning, halsmandelshelvete viruset kallar jag det xD hhaha

2010-10-23 @ 11:43:36
URL: http://jossdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0