bio och fest

Igår var en kväll på stan i sällskap med Jonte. Men innan gick vi på en kortispromenad med katten i det frostiga gräset. Han var lite svårflirtad och låg mest på magen och blev släpad, katten alltså.
Sen åkte vi in till den stora staden Örebro, för vi hade bokat bio. Vi såg "The Social Network", som handlar om facebooks skapare och hur det kom sig att han startade det. Intressant film, kändes lite som en biografi i filmform, mer än en film i det klassiska formatet. Men jag gillade den :)

Efter filmen kurrade magarna så jag styrde vägen mot east-west, Gottigott! Jag åt en mellan sushi och Jonte åt en älgfile med kantareller, jag tycker ändå att sushin är deras bästa mat. Efter middagen åkte vi hem, men jag var inte trött, så jag slog på en film, vampires suck, och det gjorde den verkligen. Sämre film får man leta efter...

Idag kommer Basse till Le Hytt, och tydligen ska vi bli barabarberfulla.. Vi får väl se hur det går. Tyvärr brukar jag vara bra på att komma rätt nära den nivån. Men men.
Innan krökarracet börjar ska vi äta i hällefors, vilken lyxhelg det verkar bli :)
Ska bara försöka hitta nån bra förfest, det blir så mycket roligare då.
Så hoppas jag att det faktum att jag har en gäst hindrar mej från att hitta på dumheter..

Och juste, det är garanterat dags att ta fram vinterjackan! Så in i helvete kallt ute!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0