Alright Alright!

Sitter och lyssnar på Alright Alright med Sahara Hotnights och funderar över veckorna som gått.

Var hemma i Mariefred förra veckan, umgicks med mamma och pappa, var hundvakt, var i skärholmen med Sofi och John, var på fest hos Sara (och träffade casanova..) agerade kock och sommelièr för föräldrarna och deras kompisgäng, firade min födelsedag en månad i efterskott.. Fullt upp alltså.
Sedan vart jag inringd som sömmerska till debutantmiddagen, vilket ledde till tre dagar av sömnad och alldeles för lite sömn. Borde ha klämt in lite plugg på de sällsynta lediga stunderna, men det sket sig, jag sov istället.

Nu är allt över, debutant är avklarat och tentan är skriven och inlämnad. Det känns lite som att.. ja, vad ska man göra nu? Vila känns som bortkastad tid efter allt stressande. Jag har haft halsbränna och magknip i flera dagar, inte längre som tur är.

Förutom allt fysiskt jag gjort har jag även funderat en del. Det här med att komma tillbaka efter en lång sommar var inte som jag trodde. Det har känts konstigt med vissa som jag verkligen inte vill att det ska vara så med. Andra trivs jag bättre med än innan sommaren.
Och vissa, speciellt en, vill jag umgås mer med, kanske inte bara som vänner.. Men jag vill samtidigt inte krångla till något, inte förstöra den personens möjligheter.
Jag är kluven och väntar ett tag med att bekänna helt, för säkerhets skull. Men jag kan erkänna att jag tänker på honom..

Musiken har spelat ett tag och nu är det Jace Everett som sjunger Bad Things.. True blood är slut för säsongen och jag är jätteledsen, vill se mer! Men som tröst har jag iaf böckerna, Sookie Stackhouse's southern vampire mysteries, bra skit! Sexigt..

Nu ska jag ta tag i städningen, som blivit lidande under ett par veckor. Som en tjej sa under debutantarbetet, jag lever i en misär!
Har saknat att blogga, att få skriva av mej lite.
Hoppas jag har nån läsare kvar..

PUSS!!

Kommentarer
Postat av: madde

ja har typ väntat på att du ska blogga!!! i love the true blood bocks! har snart läst alla dock..

2010-10-02 @ 18:09:55
Postat av: Sofi

Jag håller med Madde, jag väntar på dina inlägg :P <3

2010-10-02 @ 23:02:35
Postat av: jossan

får väll lov att säga att jag håller med ovanstående skrivare :D saknar dig syster <3

2010-10-03 @ 11:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0