thåström och fruktkonst

Thåström är ju jävligt bra skit, varför lyssnar jag inte på honom längre?

Beskriver mina känslor idag.. Thåström – Fanfanfan & Thåström – Kärlek är för dom & när vi ändå är inne på det spåret:Thåström – Hjärter dam

Funderar på att sätta mej på kringlan (caféet vid torget) dricka kaffe och bara vara i min egna värld, eventuellt delad med Bella, Jacob och Edward.. Ärligt talat så finns det ju få grejer som är så avkopplande som att sitta själv på ett café och bara vara, njuta av en god bok och gott fika.

Särskilt efter den här dagen...
För det första så har vi en lärare som man inte hör vad hon säger, dels pga volymen i rösten och dels pga att hon bryter på amerikanska och mumlar. Sen gör hon det ju dessutom så fruktansvärt ointressant att man bara kopplar bort allt utom de livsuppehållande funktionerna.
För det andra så har dagen gått ut på att skära frukter och grönsaker på ett genomtänkt sätt och sedan arrangera bitarna på ett bra sätt. Sedan skulle vi utöver karvandet och placerandet gestalta en känsla med hjälp av fruktbitarna. *SUCK!*
För det tredje så drömde jag om honom flera gånger inatt. Som det var när vi började ses. Glatt och bekymmersfritt, skratt och mys. Det har gjort att jag grubblat hela dagen. Längtat och bara gjort hela skiten värre i mitt eget huvud, värre än det redan är vill säga.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0