tack

Ibland orkar jag inte vara glad och social. Då pratar jag inte så mycket och sitter på mitt rum. Det har vart väldigt mycket sånt på sistone...
Jag ska försöka att ändra mej, för jag har bara skyllt ifrån mej på andra, särskilt en person. Jag har spenderat massa tid på att tänka. På allt.
Men jag har inte sett skogen för alla träden för att dra till med ett klassiskt svenskt ordspråk. Vilken tur att jag har en underbar vän som hjälper mej att se det jag inte ser. Som öppnar mina ögon för andra perspektiv.
Tack för att du finns ♥
Alla andra verkar så up in their own shit så jag pallar inte ens. Men gumman, du finns där ändå, även om vi nog ligger på en ganska jämn nivå vad gäller problem (fast våra problem skiljer sig som natt och dag) Jag önskar att jag kunde finnas där mer för dej än jag gör, bo närmre osv. Men du är välkommen hit när du vill, om du känner för att bo på landet ett tag. :)

Iallafall, jag har mindre ångest för sön, och ska nog kunna njuta av det ändå. Fast en del allvar ska jag fan klämma in också. Nu måste jag sova så jag orkar hålla på i skolan imorrn.

Puss*

Kommentarer
Postat av: jossan

genom eld och vatten bejbs , det vet du <3

2010-05-20 @ 14:05:49
URL: http://jossdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0