torsdag, jag bryr mej inte om dej.

Jag hatar litegrann att vara tjej. Eller kvinna. Det är mest bara nackdelar.
Jag har blivit hemskickad idag från jobbet pga instabila irrationella hormoner... Men jag fattar ju att man inte kan ha en servitris som är på vippen att börja grina hela tiden. Jag har tänkt så mycket på sistone. På allt jag faktiskt lämnade kvar när jag började plugga. Det som fick komma i andra hand. Eller, ja, han som fick hamna väldigt mycket längre ner på  min prioriteringslista. Och nu händer samma sak fast tvärtom. Det kan ju vara en orsak till att jag inte är kapabel till att vistas bland människor idag. Men samtidigt så vettefan hur det skulle kunna lösa sig. Allt är klappat och klart, och jag ogillar skarpt att inte få vara med att bestämma. Hur blir det nu undrar jag bara. Att skita i det hjälpte ju inte ett endaste dugg. Så jag är tillbaka på square one.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0