tentaångest?!

Känner av en lätt ångest idag.
Det kan bero på att jag just insåg att jag har tre (!) tentor att skriva inom loppet av en vecka!! 15e, 22a och 23e...
sheisse säger jag bara.
Alkohol på restaurang tenta, omtenta i sensorik, mat och dryck som är i två delar, metodik som är praktisk och sen en skriftlig del, och omtenta i livsmedelshygien (tror jag iallafall, har inte kollat exakt vad jag fick för poäng än).

*roooligt*

Positivt med detta är ju att jag inte har tid för någon fest på ett bra tag = bra för hälsan och ekonomin.

Har gått igenom alla bilder från nyår idag, riktigt kul. Men många bilder var väldigt suddiga tyvärr.
Har sorterat och lagt upp några på face book.
Lägger in ett par i slutet av inlägget också.

Sa till Sebastian att jag ska ha ett snack med honom någon dag framöver. Ska ta upp lite vad han har sagt som motsäger det han faktiskt gör.
Nu kanske någon tror att jag gör det för min skull, men jag gillar inte honom som mer än en vän nu. Allt kretsar kring Skåne…
Ska diskutera lite annat. Som inte rör mej, utan en vän.
Typ, ”sårar du henne får du med mej att göra”. Får se när det blir, eventuellt imorgon.

Nu ska jag slöa lite mer, det är något jag är väldigt bra på. Haha.

Så ha det så bra så länge.

Puss*


Snyggaste nyårstjejerna =D


Champagne är gooooott!!



Lite fyrverkerier också, killarna hade jättekul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0