tenta.. *fail*

Okej, så har man skrivit klart vintentan. Fick total blackout.
Nämn de två destilleringsteknikerna. Eeeh.. Potstill? och ehhum.. Tower still?
Rätt svar, enl boken är: pot still och COLUMNstill.. -.- *fail*
Fick även total blackout på etiketterna.. Är det menningen att jag ska minnas vilken druva dom odlar i Bourgogne på just DEN gården?
Trots ett par katastrofala missar så tror jag att det gick ganska bra. Sensoriken vet jag oavsett kommer gå åt helvete för det enda jag minns från lektionerna är "äpplen". Jag skyller allt på Tråk-Åsa.
Men, jag måsta klara tentan, annars får jag inte gå MOS II.. Håller tummarna iallafall. Så får vi se hur det går.

Om en vecka är jag i Skåne^^

puss*

Kommentarer
Postat av: Trifix

håller också tummarna

2010-01-23 @ 14:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0