*suck* på mej

Det finns en grej jag verkligen hatar med mej själv. En grej som kanske inte är så stor, men som sabbar för både mej och mina vänner.
Mitt problem är att jag, så fort det blir lite mycket att tänka på eller att göra så stänger jag av. Jag lägger mej i sängen och sover. Jag kopplar ner all hjärnaktivitet och bara skiter i att göra något alls.
Det behöver inte vara mycket, tex i morse så sket jag i att kliva upp för jag pallade inte, jag har en omtenta att skriva, ett PM att göra och så ångest över pillrena (ja! fortfarande, även om det har löst sig).
Det resulterade i att jag inte gick på någon av mina föreläsningar idag, jag sov. Jag gjorde som när jag bara hade ett par veckor kvar på mitt jobb, jag gömde mej. Svarade inte på telefonsamtal eller sms. Va så tyst som möjligt för att ingen skulle gå ner och kolla varför jag låg kvar och sov. Jag försökte vara osynlig.
Det fungerar ju inte att göra så, jag är ju en vuxen människa! Jag ska kunna hantera sådant, det vet jag. Men ibland så går det bara inte. Jag ska bättra mej, men vet inte hur..
Iallafall.. Idag är inte en riktigt god morgon.

Nu kommer iaf Evelina snart så ska vi skriva på det där PMet, så kanske det känns lite bättre.

puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0