mos 1

Hade kursintroduktion idag. MOS 1 ska bli jättekul. Så mycket nytt och spännande.
Måste dock köpa nya skor och ett par vita skjortor. Man måste nämligen ha helmundering på hantverksklasserna. Dvs, svarta byxor, svarta skor, vit skjorta, förkäde och ev slips eller fluga. Tillsammans med kurslitteraturen kommer det bli många små pengar som försvinner...

Jag känner att jag skulle behöva ut och gå lite, men jag vill inte gå själv. Min sambo är inte hemma och dom andra jag kollat med kan inte. *högstadieflashback*

Så jag fördriver tiden med msn, fb och family guy. Tur att det är åtminstone en person jag vill prata med... (a) Räknar dagarna tills jag åker. Ska bli så kul!^^

Tror imorrn blir roligare. Hoppas iallafall.

puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0