lör

Slö dag idag.
Har legat på sängen och facebookat väldigt mycket.
Men bestämde mej för att jag skulle fixa till mej iaf. Duschade, gjorde hårinpackning och ansiktsmask, filade fötterna, torrborstade hela mej och smorde in mej överallt. Tänkte som så att om jag gör det varje gång jag duschar så kommer jag vara jättemjuk tills om två veckor. Tihi.
Efter det kände jag mej mycket piggare, och lite partysugen, men jag är verkligen inte sugen på att dricka. Så jag ich GiGi ska iväg till Jonny som har singstarkväll, vara lite sociala och trevliga, men inte dricka. Det kan faktiskt fungera. Man måste inte bli full varenda helg.

Imorrn måste jag plugga. Har ju fan tenta på både fredag och lördag. ><

ha en bra kväll allihopa^^

puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0