en vanlig kväll

En vanlig lugn kväll. Lite mysprat med babe. Fixar naglarna till don't look back in anger. Är härligt trött i kroppen efter ett väl genomfört träningspass.
Jag känner inget sockersug. Det kan ju bero på chokladprovningen idag i skolan, eller att jag ätit mer choklad när Evelina och jag pluggade tidigare ikväll.
Jag har laddat ner lite filmer. Det tar år med mitt mobila, och just nu supersega, bredband. Coraline ligger och retas på hårddisken. Jag vill se den. men inte ikväll.
Kommer inte se den imorrn heller. Måste lägga mej tidigt då. Så jag orkar upp på fre morgon. Ska åka härifrån halv sju, 6.30. Det är sjukligt tidigt.
Kommer vara framme i Lund ca halv ett. Hinner sova ikapp lite på tåget.

Jag kom på att jag och Evelina är buksvägerskor! Hur skumt är inte det?
Det är iallafall otroligt skönt att vi vet vart den andra står. Jag är inte avundsjuk.
Om jag är det är det bara på att hon får ha den hon gillar så nära inpå. Det kan jag bli lite avundsjuk på. Men inte att det är han.
Det känns bra att kunna prata om hur dom har det utan att känna skuld. Jag tror iofs att hon gör det fortfarande, och gumman, det är helt onödigt, det tar bara energi som du kan lägga på roligare saker. Jag unnar dej att må bra och vara glad. Love you!

Nu behöver jag sova, vila min ansträngda rygg. 
Hoppas ni har det bra =)

Puss* 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Thank you darlin ! Känns bra att allt är lugnt nu <3

2010-01-28 @ 22:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0