värmen från dej

Jag låg bredvid och kände din värme, såg hur det rörde sig under den tunna huden på halsen. Jag kunde se varje slag hjärtat gjorde.
Jag föreställde mej hur det skulle vara om jag följde mina impulser just då. Det hade vart lätt, jag låg så nära att min näsa nuddade där pulsen var som mest synbar. Jag kunde nästan känna den varma metalliska smaken i min mun.

Jag såg hur det sprutade för varje skälvande hjärtslag. Det var rött överallt. Ditt varma blod rinnandes ner för min haka och hals, ner på min nakna kropp. Det var vackert med det mörkt röda mot min ljusa hud. Kontrasterna var bland det finaste jag sett på länge. Jag minns hur det kändes när tänderna äntligen gick igenom huden, den första vågen av varmt blod över mitt ansikte. Smaken av salt och mineral. Liv. Jag kunde höra hur du sakta försvann in i mörkret när jag hungrigt drack. Det var så starkt, allt jag kände var så mycket mer, sinnena var på helspänn. När du slutat skaka stod jag lutad över dej, naken på knä på de vita lakanen, dränkt i varmt, rött blod. Jag var så mycket lyckligare än jag vart på länge.

Du snörvlade till och jag kom tillbaka till verkligheten på mindre än en sekund. La mej tillrätta bredvid och smekte mjukt med ett finger över din ömtåliga hals...


Kommentarer
Postat av: John

Underbart!

2010-02-22 @ 10:13:03
URL: http://www.trinet.se
Postat av: pixii

Jag har dessutom publicerat på DS, känner mej rätt stolt :)

2010-02-22 @ 14:34:16
Postat av: John

Ska du vara. Väldigt fint skrivet :)

2010-02-22 @ 15:41:16
URL: http://www.trinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0