sol forts.

Det blev inga bilder. Har segat idag och myst framför datorn istället. Jag har dessutom ätit mer än jag borde av kakorna som låg i skåpet. Det är inte många kvar nu.
Det blir en lugn kväll resten av kvällen också, tänkte kolla på Forrest Gump som jag laddade ner igår. Busigt va? (a)

En liten shock fick jag allt idag när mitt ex loggade in på msn, han som aldrig haft en dator. Men tydligen så har han och hans bror flyttat hemifrån, visst dom delar lägenhet, men det är ett STORT steg. Och det vet alla som kände honom.
Hade lite kul när jag berättade om hur jag har det här i hyttan, han är kvar på lagret.. *skadaglädje*
Jag förundras ständigt av människor utan ambitioner att göra något av sitt liv. Jag menar, vill man vara en lagernisse tills man pensioneras? Det kändes iaf skönt att skryta lite diskret om hur stora möjligheter jag kommer ha efter examen. Såhär i efterhand har jag lite svårt att se varför jag förr för honom, men jag tänker inte spekulera i det.
Berättade iaf att jag har tänkt på hans pappa, som inte mådde så bra när vi träffades, det är tydligen lite samma nu tyvärr. Jag bad honom iaf hälsa. Hoppas han gör det.

Jag tror att solen har gjort gott idag, även om jag inte vart ute. Solen och Jossan, du vet verkligen alltid vad du ska säga för att jag ska må bättre ♥ tack!

Lilla sambo har gått iväg till magasinsgatan för att kolla på film, men jag följde inte med. Dom skulle kolla på skräckfilm, jag har nog av skräck på nätterna i mina paranoida drömmar..

Puss*

Kommentarer
Postat av: Jossan

inga problem darls det vet du <3

2010-02-08 @ 00:30:56
URL: http://jossdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0