min blogg

Jag har packat klart och väntar nu mest på att klockan ska bli halv fem, för då ska jag till lilla Mariefred igen.

Ibland undrar man hur människor får tag på saker, som tex en bloggadress.
Hörde idag att flera jag inte visste om läser min blogg. Flera jag går i skolan med. Det kan ju va lite kul, men ärligt talat så fattar jag inte vad som är så spännande med mitt liv, förutom när jag gör otroligt pinsamma saker som man kan skratta åt. Som när jag gick hem mitt i natten med ett par strumpbyxor i handen.. (inl. från oktober för den som vill skratta lite igen)
Sen har jag aldrig sett den här grejen med att blogga som nåt som andra ska läsa egentligen, det är mest ett sätt för mej att ventilera mina knäppa tankar.
Jag är medveten om att man kan få reda på en hel del väldigt privata saker här också, och det har gjort så jag hamnat i lite pinsamma situationer. Tex så har ju min kära mor läst lite för mycket, och så va det ju den där killen jag gillade som fick reda på det här..
Man skulle ju kunna tro att jag lär mej? Men icke. Jag är ett hopplöst fall.
Jag måste skriva av mej, ganska ofta, för att det känns bättre efteråt. Sen vet jag att det kan ge mej problem, eller att andra kan lida av det. (Säg till mej isåfall) Det är inte tanken med mitt bloggande. Jag ska iallafall försöka låta bli att skriva ut namn. Men vissa saker kan bli alldeles för krångligt att förklara med bara "han" och "hon".
Oavsett så tror jag att man kommer veta vilka jag menar, särskilt om man är boende i hyttan eller Hällefors. Det är ju lite alla känner alla här. Och alla vill veta det senaste som har hänt på skvallerfronten. Så, inget förblir en hemlis särskilt länge. ;)

Ni får ju gärna lämna en kommentar så jag har lite koll på vilka som läser. Men det är frivilligt, känner du mer för att spionera anonymt så är det väl helt okej det med.

puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0