massage

En bra start på dagen är ju definitivt att gå över till grannen och få en helkroppsmassage. Såå skönt. Sitter och dricker vatten, som man måste efter en massage. Är inne på fjärde glaset, av 10! Men det är viktigt för att skölja ur alla slaggprodukter som frigörs ur kroppen. Annars kan man få jätteont i huvudet. Tydligen.

Fest ikväll. Man vet aldrig vad som händer... hehe. Men jag tror jag ska ta det liiite lugnt. Det har blivit en hel del på sista tiden. Sen förra veckan; tors, fre, lör, tis, ons och idag. Inte helt hälsosamt va?

Även om allt är bra så saknar jag att få de där små sms:en. Det är mysigt. Men jag nojjar inte ;) Jag vet varför så det är lugnt.

Nu ska jag nog börja fixa för kvällen^^

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0