:)



Jag förstår inte hur det kan komma sig att alla runt omkring mej verkar må skit när jag äntligen känner att jag mår bra igen. Jag har fått mina pengar, jag är inte förkyld längre, mitt behov av fysisk närhet är stillat för ett tag framöver. Jag tänker fortfarande lite mycket, men med allt som verkligen fungerar så känns det så mycket lättare att hantera det. Det bara är, bra. Jag menar, jag blir ju tillochmed snygg på festbilder! haha! Skämt åsido, men jag är glad igen. Jag är sugen på att vara kreativ och social igen :)

PUSS!


Kommentarer
Postat av: madde

yay skönt att du mår bättre! massor pussar från norrland!

2010-02-26 @ 23:00:00
Postat av: John

Kul att höra och jag kan bara instämma :)

2010-02-27 @ 18:13:08
URL: http://www.trinet.se
Postat av: carran barran

shit du börjar bli långhårig, passar dig bra

2010-03-07 @ 18:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0