chippad tand, bakisdag och ett lyckligt hjärta

Jag vaknade idag och mådde rätt så dåligt, men det är antagligen bara som jag förtjänar.

Har en chippad tand, eftersom motoriken inte är på topp efter en eftermiddag med champagne i skolan följt av after school på puben och sen ett par flaskor vin tillsammans med Helena. Hon skulle ge mej flaskan och, ja, kanske "mata" mej och slog i framtanden, så nu ser jag lite ut som han som är mördaren i röd drake XD.
-Men jag lovar gumman, det är lugnt, nu har jag iaf en vettig anledning att besöka en tandläkare för första gången på jag vet inte när.

Annars var gårdagen väldigt trevlig. Jag träffade finaste i converse. Jag kände att jag har saknat honom mer än jag trodde. Som tur var verkade det ömsesidigt och jag fick nästan mitt pussbehov stillat ;)

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, lilla sambo ville grilla och det verkar nice, om bara molnen vill skingras. Annars kanske jag träffar han som gör mej så glad. det finns ju en risk att jag dissar grill bara för det... Men det är rättfärdigat om man inte setts ordentligt på nästan två veckor. Jag får fjärilar i magen bara av att tänka på det^^

Puss!!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0