sjuk..

Varför blir jag alltid sjuk efter jag haft sex?

(Nu räknar jag från i onsdags, 2-3 dagars inkubationstid på förkylning och den ena sortens halsfluss. Annars kan det, med min vanlig otur och en släng av hypokondri, vara körtelfeber som har upp till två veckors inkubationstid.. Vilket också skulle kunna vara troligt! Jag hatar att vara sjuk..)

Halsfluss eller nåt liknande varenda gång. Har jag ett ovanligt klent immunsystem?
Ligger iaf nu och väntar på att American History X  ska börja. Asbra film^^

Har jätteont i halsen! Käkat glass så min laktosintoleranta mage är i uppror..

Hade jag vart frisk hade jag följt med Jonny på fest i Hällefors, tyckte lite synd om honom som verkligen tjatade att jag skulle med.
Men en annan gång kör vi på va?

Skulle vilja ligga o gnälla hela kvällen på min otur, men jag är för trött..

hoppas iallafall att ni håller er friska =)

puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0