(a) igen...

Ibland blir jag så konfunderad över mej själv...

Att jag gör sånt jag sagt till mej själv att jag ska sluta med..
Tex att bli för full och göra dumma saker med klasskompisar..
Men men. Jag har rätt kul iallafall^^

Onsdagen var en sådan kväll.
Lite för full och efter nån dans följde han med hem till mej.
Det var jättekul, härligt och så. Men jag kan ju ärligt säga att jag var lite obekväm imorse i skolan.
Hur jag lyckades med att få en av dom få heta killarna här är lite av ett mysterium för mej.
Dom enda som vet något är han, jag och min sambo.
(Ja, han var hemma och sov under tiden..)
Tyckte det var såå pinsamt igår morse, men han hade tydligen inte hört något. som tur var!

Skriver flitigt i min svarta bok om jag säger så. (Tack förresten Sofi som tipsade om det *gör tummen upp*)
Två st på två veckor är nog personbästa som singel :P hahahah!

Anyways.. Var ju ganska full i onsdags vilket såklart resulterade i en heldag med baksmälla, dumma Malin!
Blev ganska rastlös, så som jag lätt blir när jag är bakis. Så jag bestämde mej för att gå till frissan.
Klippte upp ganska rejält, med etapper och snedlugg. Mycket bättre än innan! lite mer åt rock/emo hållet som jag gillar^^
Köpte dessutom blåsvart färg på ica, så nu ska jag fanimej bli het(are)!!! *ler*

Kände först att jag kommer inte palla festa fler dagar. Men det kändes så tråkigt..
Så, idag blir det förfest hos Jonny och sen puben. Vi får se vad som händer.
(om det blir något intressant så hamnar det definitivt här)

En sista väldigt kul grej bara, min "sambo" är visst livrädd för... Getingar! Askul! Råkade släppa in en genom min altandörr som flög upp till honom. Först trodde jag att han typ, ramlade i trappen, men han försökta bara döda den stackars getingen. Sen kom han ner och undrade om jag var rädd för dom.
Vilket jag inte är, sålänge dom håller sig ur mitt ansikte.
Höll inte med om att vi skulle döda den så jag fångade den i ett glas och släppte ut den igen.
Sen skrattade jag lite åt honom. Det är ju så kul att retas..

hoppas alla har det bra! saknar er ju..

puss*

Kommentarer
Postat av: madde

haha känner igen de där att man festar jävligt mycket på nolle-p, och sa att man typ skulle va hemma, men ja va ju typ ute varje kväll ändå (a)

2009-09-30 @ 17:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0