lördag

Eftersom det blev ganska sent igår är jag lite seg idag.
Var hos Sebbe och Alex och spelade sällskapsspel. Evelina, Jonny och Pontus var också där. Spelade tills klockan var minst halv två, fast, som tur var dracks det bara vatten och pepsi.

Ikväll ska Evelina komma hem till mej på förfest eller nåt liknande och sen blir det puben.
Så, jag håller på och röjer lite här i mitt rum.. det ser förjävligt ut..

Har bla plockat upp kläder som slängdes iväg på golvet i söndags... (a)

Hade väl hoppats på att fler ville vara med, men Evve är skitkul och gillar bra musik!!
(dvs: Håkan och Kent!! YAY!!)
Vi får se vilka som kommer senare.
Eller om man får vänta tills vi är på puben.

Vaknade med träningsvärk idag förresten, hade lite problem att ta mej ur sängen.
Misstänker att det inte hjälpte att Sebbe kittlade mej igår!
Typ, hästbett och hela köret, jag höll på att dö!
Av två anledningar..

Nu ska jag iaf städa lite mer och sen äta något, vill ju inte festa på tom mage, jag vet vad som händer då.. (flashback från kryssningen..)

Skriver snart igen.

Puss*

Kommentarer
Postat av: madde

mm,de är viktigt de där med vad man äter... har nog precis som dig lärt mig den hårda vägen!

2009-10-10 @ 20:49:40
Postat av: John

Ja...hehe...



Lite mer än en smoothie är nog bra som sagt var :)

2009-10-11 @ 16:11:16
Postat av: Nickolina P

Hej! Blir det förfest hos dig imorgon?(onsdag)

2009-10-14 @ 00:21:28
URL: http://nickolinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0