längtar

Kände mej lite nere igårkväll. Lyssnade på "when you were young" med The Killers och "who'd have known" med Lilly Allen. Lite såna låtar som passade mitt humör.
Fast egentligen vad det igårnatt.

Efter jag vart borta i kollektivet och firat Alex och Pontus som fyller år i dagarna. Kollektivet innebär ju att Sebbe är med..
Jag mötte honom på vägen dit, och fick frågan om sms-et jag skrev i onsdags efter puben var något jag menade? (Jag skrev väl typ och undrade om det var ett misstag det vi gjorde eller om det skulle kunna hända igen, mest för jag var nyfiken)
Fick svaret att det absolut inte var ett misstag och att han inte ångrade någonting, men att han inte kunde svara på om det skulle hända igen eftersom det var lite snurrigt i hans huvud just nu.
Gissade på att det hade med Evelina att göra.

Kvällen fortsatte iaf med middag, vin och senare lappleken. Det var jättekul.
Sent omsider gick jag hem och lyssande då på musik på vägen.
Fastnade i håkan-hellström-olycklig-kärleks-mode..
Lyssnade på ovan sagda låtar tills jag somnade.

När jag vaknade kollade jag mobilen och möttes av ett sms som löd:

*lägga armarna kring och hålla sötnosen tätt intill mig.. se på dig och lyssan på dina andetag*

Tror ni jag blev nåt glad. Underbara, gulliga, skåning^^ Det slutade med flera timmars sms-ande..
33 mottagna sms blev det totalt.
Jag minns nu varför jag blev lite kär i honom från första början..
Känner ett enormt sug efter att åka till Lund.
Vi ska kolla våra scheman^^

Jag känner att jag har blivit dålig på att höra av mej till min gamla vänner, men det är väl ömsesidigt.
Kan ju inte säga att telefonen gär mycket väsen av sig.
Men jag ska bli bättre.
Jag saknar er.
Jag litar mer på er, för ni vet mer vem jag är än dom jag precis lärt känna här.
Jag trivs här, men jag vill kunna vara mej själv ibland också.
Då är set ju lättare om man slipper dölja olika saker hela tiden..

Kommer antagligen hem till Mariefred över 1:a advent helgen.
Om nån vill ses, hör av er!!

Saknar min bästaste vän.. Vart är du? Vad händer i ditt liv?
Jag vet inte mer än det jag ser på bdb.. Och det kan vara kryptiskt emellanåt.
Kan vi inte ses snart?
Innan vi glömmer varandra.. Jag vill inte behöva glömma dej.
Du är ju min tvillingsjäl, var det iaf..
Du hade ringt igår, jag ringde tillbaka. Inget svar.
Jag skrev ett sms, fortfarande inget svar..
Lever du?
-du stack ett hål i min kevlarsjäl..

Hör av dej! Även om jag inte visar det behöver jag dej..

puss*


Kommentarer
Postat av: jossan

Jag har ju hört av mig på både telefon och msn, du är inne för lite och skriver nästan aldrig först.

Du ringer inte själv. och om du ska hit som du vart ibland får jag för mig så kan du ju bo här och ha en helg med mig?

Jag saknar dig också.

2009-11-07 @ 22:30:30
URL: http://jossdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0