jag är

Jag är mycket

Jag är 21

Jag är tjej

Jag gillar tjejer

Och killar

Det kallas bisexuell

Jag är feminist

Idealist

Miljöpartist

Livsnjutare

Sadist

Fetischist

Sadomasochist

Antiroyalist

Jag är burlesk

Jag är blyg

Jag tar månader att lära känna

Ännu längre innan jag litar på nån

Jag är tyst

Jag lyssnar

Och tänker

Jag har sjuka fantasier

Som ingen verkar fatta poängen med när jag berättar

Jag älskar att bli berövad all kontroll

Fast jag hatar det

Jag är hopplös som singel

Ännu värre i förhållanden

Jag är nymfoman

Beroende

Gillar rollspel

Av många olika slag

Jag är en värdelös skådespelare

Jag är ensam stark

Mitt i en folksamling

Jag är musiknörd

En drömmare

Jag är romantiker

Hatar mesighet

Särskilt hos mej själv

Jag är kär

Och förbannad

Och hopplös

Men hoppfull

 

Det finns så mycket mer än allt det här, men kortfattat. Simpelt. Jag.

och nu vet alla som vill veta..


Kommentarer
Postat av: Vick

jag håller på å kolla igenom dina inlägg för att undersöka hur hög pinsam faktor + nervös faktor det kommer bli för dig inför mötet med din mamma. Får känsla av att det kommer vara rätt pinsamt :/ Dumma mammor som tjyvläser! Håller tummarna att allt går bra iaf.

2009-12-15 @ 22:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0