sanningen är bäst.

Varför är det så svårt att få höra sanningen som den är?
Ansikte mot ansikte?
Öga mot öga?
Varför är sanningen så mycket lättare att säga när man är packad?
Och varför tar man tillbaka saker man sagt när dom kanske är sanna?

Vissa beteénden har jag bara svårt för. Act your age säger jag. 
                         (Om det nu inte handlar om ett faktiskt age-play)

Jag vill bara höra sanningen. Inget annat. Jag har redan trust issues, det här hjälper inte direkt.

***********************************************************************************************************************************

Längtar till slutet av Juli.
Då kommer det besök från det härliga Skåne-land.
Och vi kommer att fokusera på roliga, lekar o fysiska aktiviteter...
Tre till fyra dagar av oavbrutet bus, kan det bli annat än bra?
Vi har gjort massa planer. Vi får se hur set blir, det mesta är väl spekulationer och önskemål.

Vilket på minner mej om att jag måste träna lite på mitt hemliga uppdrag... Annars kommer jag bli väldigt bestraffad *ler*

***********************************************************************************************************************************

Jag känner mej väldigt fin just nu, har nymålade tå- och fingernaglar. Rosa metallic. Väldigt vackert faktiskt.
Tror jag är lite besatt av just rosa. Det känns som en signaturfärg för mej.
Det och svart.
Svart och rosa...

Ändrade mej lite angående den här bloggen, ska ha kvar den men vara mer anonym.
Inte nämna namn om det inte är okej med personen i fråga, och berätta mer om mitt liv.
Då menar jag alla aspekter på mitt liv just nu. Allt från ekonomi till sex. *ler*
Så det blir både roligt och lite allvar. Precis som livet är mest hela tiden.

puss



Älskar den här kvinnan! Hon är så fruktansvärt vacker <3
Jag vill se ut som henne... *suckar*











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0