omg!

Årets hittills sjukaste efterfest.

Vinterfesten blev sjukt lyckad, alla drack och stojade.
Jag själv spatserade runt i en orange jumpsuit hela kvällen, liksom resten av servisen. Temat var nämligen GRYTANAMO, dvs fängelse. Det var skitkul, men jobbigt emellanåt att bara vänta.

Men kvällens höjdpunkt var ändå efterfesten som tvåorna anordnade för oss som arbetat. Kl 0200 började vi. Efter städning av a-salen. Det bjöds på alkohol i olika former, vodka, öl och cider. Gratis! ALLA söp ner sig.
Jag och Evelina kände att vi behövde släppa allt ett tag, så vi satsade på krypstadiet och skålade för en kväll utan kärleksproblem. Haha.
Ibland dom suddiga minnena från kvällen finns Evelina på rygg på golvet (som va jätteäckligt av smuts och alkohol).
Rasmus med massa öl i håret.
Dans till Ebba Grön.
Hångel med Evelina.
Jag och Evelina som dansar runt Rasmus och Alex i nån slags stående lapdance.
Efter-efterfest hos Luis.
Skum local som tokstötte på mej.
Sex i skandal.
En lyckad kväll helt enkelt. *ler*

Sen måste jag säga att det är skumt att vakna vid 14 snåret och fortfarande känna sig full. Plus att höra hur killen jag haft sex med får applåder av sina roomies när jag går på toa på morgonen. Lite ovant.
Jag har mått bra nästan hela dagen, det är först nu på kvällen som jag börjat få ont i huvuddet och mått lite dåligt. Tror att flera har samma problem idag. Vissa hade inte ens sovit något när vi gjorde dagen efter städningen av pub och a-sal. Kul^^

Skönt med en sån händelsefylld dag och natt. Och ett stooort plus är att jag inte kommer klättra på väggarna i ren sexuellfrustration längre ;) haha.
Hoppas eran lördag också var rolig.

Puss*

Kommentarer
Postat av: madde

haha lol åt applåderna! haha är ännu jpbbigare när man är riktigt bakis i två dar...

2009-12-07 @ 18:28:10
Postat av: Anonym

det kändes som en typisk killgrej att göra :P

tyckte det va lite pinsamt bara..



haha ja, fast några var bakis ännu längre än så XD

2009-12-08 @ 15:25:16
Postat av: madde

haha joo..

oj shit va jobbigt!

2009-12-08 @ 16:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0