tankar..

                                          

Solen skiner ute, men jag ligger och läser på sängen. 
Det är en sådan där dag man borde gå ut. Men jag har ingen direkt lust.
Väntar på att Sofi ska spela klart, jag antar att det är guitar hero som gäller idag, så vi kan ta den där promenaden vi pratade om imorse.

Jag känner fortfarande den där ensamheten.
Det tar ganska mycket på en att tycka synd om sig själv. Det hjälper ju inte direkt till för att man ska bli gladare.
Ibland känns det som man sitter på botten av en djup grop och aldrig kommer komma upp, samtidigt som vissa dagar känns som om det inte ens finns en liten början till ett hål.
Idag är lite mittemellan, beroende på hur dagen utvecklar sig. Jag hänger väl på kanten kan man säga. 

Jag har varit i Mariefred nästan hela veckan, jag åkte i fredags förra veckan och va hemma i torsdags.

Var tvungen att passa på att umgås med mina systrar som flyttar norrut snart!
Jossan till Arvidsjaur och Madde till.. var det Luleå? Anyway, långt bort! Kommer sakna er jättemycket!

Blev lite deprimerad när jag såg hur många blommor som hade torkat ihjäl...
Jag får inte vara hemifrån så länge utan en blomvakt!
Som tur är verkar dom flesta växterna ha repat sig. Chilin växer som nåt slags ogräs.
Hoppas det hinner komma något på dom innan dom dör för vintern.
Jag är inte säker, men jag tror att chili inte är perenn. Men jag hoppas att den går att övervintra, för då kommer jag kunna äta massa chili!! Hihi. Hett!

Har lite ångest över att flytta, att bara lämna allt. vänner, familj och lägenhet...
Kommer sakna alla så mkt så jag vill inte ens tänka på det.
För då börjar jag gråta, och jag är verkligen inte en sån som gråter ofta.
Så var beredda på att få sms där jag bara undrar vad ni gör. Mest för att höra av mej då.

puss*

Kommentarer
Postat av: zevenup

Det var inge guitar hero, var superMario idag :D

2009-08-02 @ 14:39:57
Postat av: midnightboom.webblogg.se

åh, vad jobbigt. hatar såna ångesttankar

2009-08-02 @ 15:15:28
URL: http://midnightboom.webblogg.se/
Postat av: madde

till luleå.

2009-08-09 @ 16:22:03
URL: http://heftapparat.blogg.se/?tmp=07225901

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0