kärlek och choklad

Idag är det två veckor sen jag fick en puss, två veckor sen jag kände mej sexig i en annan människas närvaro, två veckor sen jag slapp sova själv i min stora säng...
Jag gillar inte att sova själv.
Har funderat på hur det skulle vara att alltid ha nån bredvid, som kunde skeda o krama om en o ge några pussar i nacken innan man somnar.
Det känns väldigt långt bort just nu, men det vore nog skönt. Mysigt. Tryggt...

Jag är inte så specifik i vad jag vill ha, bara det är nån som kan mysa när det behövs, och vara lite elakare när det behövs...
Caroline skrev en "annons" på sin msn, "Malin söker en söt kille" men jag tyckte att hon borde lägga till eller tjej, så nu annonserar hon efter en söt kille eller tjej åt mej, snällt av henne va?
Och hon vet exakt vad jag vill ha så om hon hittar nån vet jag att det blit nån bra. *ler*

Men i brist på kramar o mys finns ju som tur är choklad. Men som jag mår kommer jag att väga trehundra kilo innan året är slut. Eller, kanske inte.. Men lite mer än nu iallafall.

Just nu står en sats med chokladbollar i kylen och väntar, men jag vet ju vem som kommer äta upp dom helt själv.. (jag)
Jag ska fan inte ha sånt hemma ens.

Idag ska jag tvätta lite, gå till min kurator och sen blir det middag med Sofi och Jonte. Och förhoppningsvis krogen, så jag kan åtminstone hitta ett litet ragg.. Annars får jag klara mej själv några dagar till.

Nej, nu ska jag gå o kika hur mina chokladbollar ser ut.. gottgott

puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0