Jag glömmer Alltid bort att fylla i rubriken.. *ler*

 


Insåg härom dagen hur länge sen det var jag var ute o vart, ja, full.
Tyckte att det var konstigt, eftersom jag på skämt har kallat mej själv alkis ganska länge.
Men jag måste säga att det är otroligt skönt att slippa den där rastlösa känslan av att man måste ut o supa varje onsdag, fredag och lördag.
Men som det ser ut nu kommer det att dröja gaske länge till innan jag får (läs kan) gå ut, eftersom jag för tillfäller äger ca. fem kr...

Börjar bli väldigt nervös för och flytta.
Känner att jag inte kommer hinna packa ner allt innan jag ska åka.
Kommer antagligen få panikpacka allt i sista minuten som sist.

Kartonger kommer på söndag, mamma fixar. *ler*

Fan vad gott det vore med en kall öl!

Puss* 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0