flyttar..

Long time no see^^

Sitter bland berg av kartonger. Vet inte vart jag ska fortsätta. Behöver äta något.
Ångest och lågt blodsocker är en väldigt dålig kombination. Särskilt när jag lätt reagerar på en kris med att bli "apatisk"...
Jag är en av dom där människorna som hellre går o lägger sig o hoppas att allt löser sig istället för att ta itu med det på en gång.
Om ni har sett Johan Glans "World tour of Skåne" så vet ni exakt vad jag menar *ler*

Jag ska nog vara lite oekonomisk och föra över lite pengar från mitt sparkonto och köpa middag på hörnet nedanför. 
Och be om plastbestick. Haha! Det är fan svårt att göra något vettigt med ALLT i kartonger.
Fast inte riktigt allt..
Kartongerna är slut! och jag har saker kvar! *panik*

Ja, lite så har det varit hela dagen.. Jag kanske är lite manodepressiv? Då kan jag ju iallafall medicineras.

Att det aldrig kan vara lagom. Livet är verkligen som en bergochdalbana.
Vilket påminner mej, jag hoppas o håller tummarna o ber(funkar det?) Att jag kan och har råd att åka på Håkan Hellström den fjärde.
Men som det ser ut nu så kommer jag vara på cocktailparty i Grythyttan. En del av nollningen.
Det känns ju som en kul grej också. Svårt...

Men jag får skriva mer senare innan jag dör av blodsockerfall *skrattar*

puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0